I WILL BE POPULAR

Hej var det nån som såg Melodifestivalen igår? :) Jag gjorde det iallafall och förvånad blev man direkt inte men jag tyckte det var bra och jag tror att det kommer gå hem i Eurovision efter sveriges och de andra ländernas röster och ENLIGT MIG :P  Och i år kommer vi allafall vara med i Eurovision ;)
Men dagen har varit som följande: jag har pluggat till ett Nationellt prov i no vi har nästa vecka på onsdag , och vi har också spanska prov nästa vecka så det är mktmktmkt!
Men nu ska jag ta mig kvällsmat innan solsidan börjar och hur kan man inte älska OVE hahahah :D

FÖRESTEN IMON ÄR JAG ELLER TYP ALLA SOM GÅR GRUNDSKOLA LEDIGA SKÖNT!

Ha de gött Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0